Mėnesinis atlyginimas (neatskaičius mokesčių)
Nuo 1290 iki 1555 €
Rutinos LIDL tikrai nėra – mūsų darbuotojai kasdien atlieka skirtingus darbus. Todėl ieškome tų, kurie geba puikiai bendrauti su įvairiais žmonėmis ir vienu metu atlikti daug įvairių užduočių, kurie mėgsta dinamišką, iššūkių kupiną darbą ir nori kartu su visa komanda dirbti klientų labui.
Darbo pobūdis
- Prekybos veiklos parduotuvėje organizavimas ir koordinavimas
- Vadovavimas parduotuvės darbuotojams
- Darbuotojų ugdymas ir motyvavimas
- Klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas
- Prekių užsakymas
Reikalavimai kandidatui
- Profesinis arba aukštesnysis išsilavinimas
- 1–2 metų darbo patirtis (nebūtinai prekybos srityje)
- Geri organizaciniai ir komandinio darbo įgūdžiai
- Gebėjimas prisiimti atsakomybę
- Orientacija į klientą ir rezultatus
- Noras dirbti ne tik vadovaujamą, bet ir fizinį darbą
Siūlome
Siekiame būti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams, todėl minutės tikslumu apskaičiuojame ir apmokame darbo laiką ir viršvalandžius, rūpinamės savo darbuotojų sveikata, draudžiame juos papildomu privačiu sveikatos draudimu bei suteikiame visas reikiamas darbo priemones. Naujai prisijungusiems komandos nariams organizuojame apmokamus įvadinius parduotuvės vadovo pavaduotojo mokymus.
Kitos papildomos naudos, kurias gauna LIDL darbuotojai:
Tiek Lietuvoje, tiek kitose „Lidl“ šalyse.
Darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams.
Darbas džiugina savaime.
Kai matai klientų šypsenas veide.
Gintarė ir Rita
