Mėnesinis atlyginimas (neatskaičius mokesčių)
Nuo 1640 iki 1760 €
Įžanga
Dinamiški, greiti ir sėkmingi – visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia daugiau nei 30 Europos šalių, valdo apie 12 000 parduotuvių, per 200 logistikos centrų, o įmonių grupėje dirba daugiau nei 376 000 darbuotojų. Lietuvoje šiuo metu veikia 74 parduotuvės ir paskirstymo centras Kaune bei Vilniuje.
Ir tai tik pradžia, nes nuolatos augame ir šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti pirkimų tarnybos administracijos specialistą (-ę) (terminuota 1 m. sutartis).
Darbo pobūdis
- Vidinių procesų ir sistemų peržiūra, optimizavimas
- Sistemose suvestų tiekėjų, sutarčių ir produktų duomenų patikra
- Periodinių ataskaitų rengimas ir teikimas
- Bendradarbiavimas su pirkimų vadovais ir kitais įmonės skyriais
- Darbas su tarptautiniais partneriais prekių pasiūlos klausimais
Reikalavimai kandidatui
- Proaktyvumas. gebėjimas dirbti savarankiskai, komunikabilumas, atsakingumas
- Geros anglų kalbos žinios (bent B2 lygiu), vokiečių kalbos žinios – privalumas
- Organizaciniai gebėjimai, imlumas naujovėms, dėmesys detalėms
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
Siūlome
- Įdomų ir atsakingą darbą sparčiai augančioje „Top Employer“ Lietuva ir Europa apdovanojimus pelniusioje kompanijoje
- Lidl dovanų korteles
- Privatų sveikatos draudimą
- Hibridinį darbo modelį
- 300 eurų kompensaciją namų biuro baldams įsigyti
- Lankstų darbo dienos pradžios laiką
- Biure įrengtą treniruoklių salę, jogos bei TRX užsiėmimus
- Šviežių vaisių pirmadienius, gaiviuosius ir karštuosius gėrimus biure
- Anglų ir vokiečių kalbų kursus, bendrųjų kompetencijų ir profesinius mokymus
- Karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
- Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams bei jų vaikams
- Nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais