Lidl Lietuva
TopDarbdavys_250x90_2017.jpg
« Atgal į paieškos rezultatus
  • 2018 12 06
  • Administracija
  • Centrinė buveinė Vilnius

IT pagalbos centro specialistas (-ė)

Dinamiški, greiti ir sėkmingi - visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. Mūsų parduotuvių skaičius jau pasiekė 10 000. Kviečiame tapti mūsų komandos nariu ir kartu kurti „Lidl“ parduotuvių tinklą Lietuvoje.

Darbo pobūdis

Darbo pobūdis
  • Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
  • Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
  • Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
  • Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
  • Sistemos prieigos leidimų kūrimas
  • Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
  • IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė
 

Reikalavimai kandidatui

Reikalavimai kandidatui
  • Aukštasis išsilavinimas
  • Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis
  • Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
  • Puikios anglų arba vokiečių kalbos žinios
  • Windows, Android ir iOS platformų išmanymas
  • ITIL sertifikatas - privalumas
  • Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
  • Pozityvi komunikacija su vartotojais

 

Siūlome

Siūlome
  • Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje
  • Darbo aplinką, kuri remia sveiką gyvenseną
  • Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
  • Darbą dinamiškoje ir kūrybiškoje aplinkoje
  • Renginius darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams

 

 

 

Susidomėjote?

Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo (CV) ir motyvacinio laiško. Konfidencialumą garantuojame.

Kandidatuoti