Kokia yra pagrindinė Pardavimų organizavimo departamento veikla?
Pardavimų organizavimo departamento darbuotojai kuria pagrindus sėkmingai „Lidl“ parduotuvių veiklai. Mūsų darbuotojai atsakingi už visų procesų kūrimą parduotuvėse – nuo prekių priėmimo iš vairuotojo iki klientų aptarnavimo kasoje. Dirbdami departamente stengiamės, kad visi procesai būtų optimalūs, efektyvūs ir aiškūs parduotuvėse dirbantiems darbuotojams. Mūsų departamentą sudaro keturi skyriai: prekių valdymo, parduotuvių įrenginių ir sistemų, mokymų ir personalo ugdymo bei produktyvaus ir efektyvaus darbo parduotuvėje.
Ar norint įsidarbinti šiame departamente būtina mokėti vokiečių kalbą?
Norėdami įsidarbinti Pardavimų organizavimo departamente, vokiečių kalbos mokėti neprivalote, tačiau tai yra labai didelis privalumas, leidžiantis darbuotojams mokytis daug greičiau.
Kaip į darbus įtraukiami nauji komandos nariai?
Nauji departamento darbuotojai susipažįsta su mūsų veikla praleisdami tam tikrą laiką su kiekvienu darbuotoju, o jeigu yra poreikis, planuojame įdirbį parduotuvėje.
Ar šio departamento darbuotojams dažnai tenka vykti į komandiruotes?
Pradedant naujus projektus, personalui tenka apsilankyti komandiruotėse Vokietijoje ar kitose šalyse.
Kokių karjeros galimybių gali tikėtis Pardavimų organizavimo departamento darbuotojai?
Kaip ir visoje įmonėje, darbuotojai gali keisti savo pareigybes departamento viduje ir kandidatuoti į atviras pozicijas tarptautiniu mastu.